[O1] N75 podłączony bezpośrednio pod vacu-pompę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Taxi Kraków
    Drive
    • 2013
    • 60

    [O1] N75 podłączony bezpośrednio pod vacu-pompę

    po drodze nie ma mowy żeby cały czas jechać na tempomacie. Zawsze znajdzie się ktoś kto zajedzie, choć nie ma tego tak często jak na naszych autostradach. Ja tempomatu używam też do rozpędzania, czyli jak muszę zwolnić to hamuję, później przycisk i do następnego hamowania nie ruszam nogami
    Zamieszczone przez BiDi01
    Jest to niemożliwe jedynie z Scirocco mojej mamy gdzie się nie da nie depnąć ostro na pedał gazu:P
    jak masz "sykacza" na prawym przednim fotelu to depnąć jest ciężko
    1234
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] N75 podłączony bezpośrednio pod vacu-pompę

    Słyszałem, że jak podłączymy N75 bezpośrednio pod pompkę podciśnienia to turbo wstaje szybciej, sprawdzał to może ktoś?
    Pozdro!
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

    Komentarz

    • richi9
      Rider
      • 2011
      • 427

      #3
      nie wydajemi się w zwykłym ...W całym układzie cały czas jest podciśnienie więc czy tak czy tak reakcja będzie bardzo podobna lub taka sama...Tak sądzę...

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Tzn chodzi o to, że odcinek jest krótszy i przez to podciśnienie szybciej spracuje. Chociaż ja mogę się mylić
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Twierdze, że będzie gorzej.
          Po to jest w układzie zaworek zwrotny i akumulator podciśnienia, by stabilizować ciśnienie.
          Na wyjściu pompy jest zmienne podciśnienie, zmniejsza się po użyciu hamulca, i dopiero po chwili wraca do ustalonej wartości ok -0.8 - 0.9bara.
          Więc na chwilę po hamowaniu turbo będzie nie w pełni wysterowane.
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          Pracuję...